ayam aku..!!


kebosanan melanda..!..
argh..!..bosan giler hari nie..
so..sekarang tengah ada moOd nak story-mory ngn kamu2 semua...
citer nyer cm gini ..bace sampai habis erk..!!

razak pergi ke sebuah restoren kegemarannya dan memesan ayam panggang seekor..beberapa minit kemudian pesanannya sampai..tengah syok razak nie menikmati ayam panggang tu..pelayan yang lain datang mehampiri and berkata "maaf encik..itu sebenarnya pesanan lelaki yang ada di sana  tu..dan ini merupakan stok terakhir yang kami ada..maaf ya encik.."

razak menoleh ke arah lelaki yang di tunjuk ternyata badan nya besar dan gagah..lalu berkata.."kerana terlanjur sudah makan sedikit..jadi ayam nie milik saya..lagi pun saya juga yang membayarnya.."

sementara si pelayan restoren nampak kebingunggan..lelaki yang gagah tadi dengan wajah yang marah sambil membawa pisau menghampiri razak.."hey budak..jangan sentuh lagi ayam tu..!!..apa pun yang kau buat dengan ayam tu akan akau lakukan juga terhadap kau..kalau ko potong kaki nya..aku akan potong kaki ko..kalau ko potong perut nya..aku akan potong juga perut mu..pendek cerita..apa pun yang kau lakukan..aku akan lakukan jugak terhadap kau..!!.."

razak terdiam beberapa minit..lalu perlahan-lahan dia mengangkat ayamnya..membawa ke mulutnya dan menjilat bontot ayam tersebut..!

hahha..u'll rase apa yang lelaki gagah tu buat..hehe..


3 comments:

  1. kalau laki yg gagah 2 cerdik..mesti die suruh razak bukak seluo nk pura2 jilat (@&@@% razak . tp yg pasti xde org nk bukak seluo kat khlyk ramai . cmfrm razak bg je ayam 2 kt laki gagah 2..leh time x jwpn 2 ???hahahhahha

    ReplyDelete
  2. hahahhahha..pandai nyer..!..bole d terime la jugak..

    ReplyDelete