lawak rockers patah hati..

salam,

amacam awekku??lu orait ke?..wa harap lu ok-ok je..
awekku,gua telah baca surat lu tempoh hari..apasal lu buat cenggini kat gua??selame nie cinta gua terhadap lu bukan main..lu ingat gua main2 kew??..cinta gua mendalam very deep you know!..very deep purple!..lu tak perasan ke??..


apa yang kurangnya gua nie??..cuba lu cakap??!..gua nie tak cukup hansome ke?..atau lu sudah ada balak lain??..lu sound gua beb!..mentang2 lu kerja ofis..lu ada skandal dengan mat despatch kat opis lu tu..!!..mamat poyo tu lu nak??..apa barang..!!!..setakat mat despatch..kalau lu nak tahu..gua dulu pun pernah mintak jadi cikgu..tapi tak dapat..bukan pasal gua takde kelayakkan tapi tadika kemas jarang ambik cikgu lelaki..lagipun jiwa gua lebih kepada seni..tiket konsert gua semua habis jual..!!..sebab tu lah gua jadi tukang jual tiket funfair buat sekian lamanya sampai tokey funfair tu tak offer kat orang lain..

gua memang betul2 tak puas hati ni..!!..lu memang bikin gua panas..!..sampai hati lu buat macam nie kat gua setelah apa yang gua dah kasik kat lu..lu ingat gua ni ap??!..

awekku..lu ingat tak dulu sewaktu lu dengan gua first time jumpa??..masa tu hujan..lu takde payung..lu lari pergi kat bus stop..lu basah kuyup..kesian plak gua tengok lu kesejukkan..gua bukak jaket gua pastu kasik lu pinjam..baek punya gua usya..start tu la lu dengan gua sama2 sudah feeling2..gua ingat lagi lagu "antara gadis"..masa tu kita layan menjadi lagu tema cinta gua kat lu..gua selalu nyanyi lagu tu kat telifon public..lu tak ingat ke??..ke lu da lupe?!!..

pehal lu buat cenggini??..gua da tangkap cinta maut kat lu woo..!..jangan la buat gua macam ni,..!..kalau lu tak suka cara gua..lu cakap la..!!..janganlah kerana bufday lu gua hadiah t-shirt metalicca...lu buat camni plak kat gua..gua tahu sape gua..gua memang macam nie..rockers sejati!!...lu pun tahu sapa gua..dulu lu takde pon macam ni..lu tak kisah pun!!..lu layan selamber jew..tapi kenapa sekarang lu berubah??!!..nampak je gua rockers tapi gua pon beriman gak beb..!!..sembahyang jumaat tak tinggal wo..!..

lu pikir la sendiri..beb..!!..gua da curahkan segala-galanya kat lu..gua da sound mak bapak gua nak meminang lu..Gitar Gibson second hand gua tu..gua da gadai..gua buat modal nak kawin dengan lu..cayalah cakap gua..!..gua tak tipu..!..betul gua cakap lu..!..gua harap lu pikir la baek2,beb..!..gua da takde awex lain lagi..lu sorang je larh yang gua cinta..awex lain gua usya dieorang tak layan gua cakap lu..!..gua tak tipu..betul punya gua cakap lu..!!

akhir kata dari gua..kenang gua dalam doa makan malammu..semoga lu berbahagia beb..!

yang benar,

ROCKERSEJATI..

hahahha..macam nie la surat..bile rockers sejati patah hati...mane tak pempuan uh pergi kat mat despatch..huhu...

No comments:

Post a Comment