lelaki idaman chu-a



hye reader..!!
nak stOry sikit pasal malam semalam...

semalam mate chu-a nie degil sangat sebab tak nak tido awal...
so chu-a hang-out dengan cazen chu-a...
sembang punye sembang..
tibe-tibe cazen chu-a tanye..

apa ciri-ciri lelaki idaman chu-a..??

chu-a suke lelaki yang lebih tinggi dari chu-a...hehe..kalau bole..nak tengok muke die pown mesti dongak kan kepala..hehe..disebabkan chu-a nie rendah orang nyer..tak susah lah nak cari lelaki yang tinggi kan..


chu-a suke lelaki yang tak merokok...tapi..sekarang nie sangat susah nak cari lelaki yang tak merokok..and yang sanggop berhenti merokok..dieorang tak tahu kew..merokok itu bahaya tok kesihatan..??..bukan setakat dieorang punye kesihatan..malah orang sekeliling yang menghidu asap rokok dieorang tu jugak...berhenti lah merokok..


chu-a suke lelaki yang egO...haha..kebanyakkan perempuan mesti takkan suke lelaki yang egO..tapi chu-a tak....seorang lelaki yang egO..die takkan mudah untuk mengalah and susah untuk meluahkan perasaan terhadap perempuan..bagi chu-a itu satu keistimewaan...


chu-a suke lelaki yang berkulit cerah and pandai menjaga muke..hehe...muka yang putih and bersih..fuhh..sape tak nak kan...hehe..


tak perlu lah handsome sangat...just kena pandai jage penampilan diri and hati yang baik..da cukup..baik bagi chu-a ialah seorang lelaki yang memahami, menghargai dan sangat mengambil berat..dan sentiasa menjaga akhlak dan tanggungjawab sebagai hamba ALLAH...


setiap orang ada cita rasa yang unik...and setiap orang mesti ada pilihan hati yang terbaik..hehe..juz berusaha untuk dapat kan nyer..lelaki yang baik hanya untuk perempuan yang baik..and perempuan yang baik untuk lelaki yang baik..

so..
ciri-ciri lelaki idaman korang..macam mane pulak??
kalau ada..rajin-rajin lah hantar link korang kat chu-a ea..pasti chu-a akn bace..



No comments:

Post a Comment