bila semua tak puas hati..






Myspace : kami musuh anda wahai facebook..!!

Twitter : takpe facebook..aku back up ko..

Google : Diiaaammmm...!!!..aku ada semuanya...

Mozilla : eh..tanpa aku..korang tak boleh diakses..

IE : wei mozilla...Sendiri mau ingat lah..gua kan ada..

Mozilla : lu pahal kacau line org jer...

IE : lu dulu ka mamat..mengaku lu sorang jer boleh akses pd dieorang tadi..

Internet : sudah..!!!..jangan gadoh2..kalau aku takde..korang lagi takde..power tak aku??..

Facebook : huh..akulah yang paling ramai orang kunjungi..jadi gua yang terbaik..

Yahoo : facebook jangan riak..kalau aku takde mana bole buat email..

Google : yahoo...gua kan bole buat email jugak..!!

Maxis,celcom,TMNET : (serentak) ehem..!..lu orang ingat kami ni kayu...

TNB : diamlah korang..nanti aku matikan elektrik..bru korang tahu siapa paling power..

No comments:

Post a Comment