lawak zorro, robin hoOd dan orang asli..




Pada suatu ketika ada satu pertandingan untuk orang ramai menunjukkan kehebatan masing-masing menggunakan senjata..ada dua peserta yang dapat masuk final..zorro and robin hoOd..mereka berdua pun masuk ke dalam hutan untuk berjalan-jalan sambil mencari idea untuk pertandingan mereka..sedang berjalan-jalan..mereka terjumpa seorang gadis dari kaum orang asli yang sungguh cantik...


mereka berdua bersepakat untuk bertarung dan siapa yang menang akan mendapat gadis tersebut..mereka pun memanggil gadis tersebut dan meletakkan sebiji epal di atas kepala gadis itu..


zorrO memulakan pertandingan..dia pun bergerak sejauh 50 meter dari gadis tersebut dan membaling pedangnya ke arah epal di atas kepala gadis itu..
ZUUUUPPPP...terbelah dua epal tu...perhgggg...dengan bangga nya si zorrO menjerit...
"I AM ZORRO..!!"

kemudian giliran rObin hoOd plak..dia mengambil jarak 100 meter..kemudian menggunakan anak panah nyer...
ZZUUUPPPPPP....terbelah dua epal yang baru diletak di atas kepala gadis asli itu...dengan poyonya jugak..si rObin hOod kata..
"I AM ROBIN HOOD..!!"

sedang mereka bertarung..lalu lah seorang penduduk lelaki orang asli di situ..dia merasa tercabar kerana dengan senang-lenang nya gadis kaum dia nak kena kawin dengan orang luar..so..atas rasa bertanggungjawab..dia pun masuk pertandingan itu jugak...

dengan menggunakan sumpit dan jarak 150 meter..kini giliran orang asli tu pulak..
ZZZUUUPPPPPP.......................!!!!!!
PRRAAAPP..!!
kena kepala gadis tu dan mati..dengan selamber nyer orang asli itu kata..
"I AM SORRY..!!.."





No comments:

Post a Comment