pesonaliti u'll pada jari jemari bile u'll pakai cincin..


hai..!!...mownink..!!..
cuace pagi nie memang sedap tok tido..tapi..mate chua' nie tak dapat nak tido..so..on9 kejap..hehehe..ha..!!..citer pasal cincin..teenager cam chua nie..memang suke pakai cincin..tak kire la lelaki ataw pempuan..tapi..setiap orang suke pakai cincin kat jari2 yang tertentu jew..ada yang suke pakai kat ibu jari,jari hantu..n kebiasaan nyer kat jari manis..n semua tu boleh menunjukkan pesonaliti u'll..



ibu jari
u'll gemar dengan care hidup moden and penampilan yang bergaye carlOw..ada je perkembangan trend terbaru..u'll mesti takkan lepaskan peluang tok mencube nyer..u'll gak suke dengan care hidup glamour and famous..jadi tak hairan lah mengapa u'll merupakan teman paling glamour di sekolah/office..wloupon begitu u'll sentiasa merendah diri walaupon kena puji..perwatakkan u'll yang peramah and ceria menjadikan u'll seorang yang disenangi ramai..

jari telunjuk
seorang yang mempunyai keyakinan diri yang tinggi dan sifat bertanggungjawab..berani berhadapan dengan tugas2 yang berisiko walaupon terpaksa melalui pelbagai cabaran..walaupon perwatakkan u'll nampak kasar tapi sebenarnya u'll nie berjiwa lembut orang nya..jenis pemaaf and kadang2 sensitif...

jari hantu
bagi siape yang suke pakai cincin kat jari tengah..u'll tergolong dalam kategori orang yang ego and sombong..di luaran nampak cool..tapi sebenarnya u'll masih berfikiran sempit and tak matang dalam menangani sesuatu perkara..adakale nyer bersikap degil dan pentingkan diri sendiri..

jari manis
seorang kekasih yang sangat romantis tapi sesiapa yang mendampinginya u'll perlu berhati2 ble u'll berjenaka dengan nyer..coz orang yang suke pakai cincin kat jari manis nie d katekan suke merajok tp kadang2 jer..tapi die amat disayangi member coz pandai menjaga hati orang lain..jujur..ikhlas..n suke merendah diri..

jari kelingking
seorang yang cukup sempurna untuk dijadikan member baik ataupun kekasih..dalam hal kerje juga u'll teliti and tak mudah melakukan kesilapan malah u'll juge sorang yang kuat berkerja..

so..nie la yang chua' dapat kongsi..tapi..kalau ada yang xbetul tu..normal la kan..nie juz tanggapan..pesoniliti u'll..u'll yang lebih tahu kan..tapi kalau betol tu..hehe..yang bek..kite kekal kn..yang burok..cube elakkan..
(^_~)

No comments:

Post a Comment