RAY-BAN BABY BLUE AVIATOR RESTOCK..!!



HYE LADIES..!!!


SAPE PEMINAT RAY-BAN KAT SINI??

GRED AAA
SELLING FAST DARLING..!
SETAKAT NIE 15 DA TERJUAL..
HURRY UP..!!

aku nie bukan lah jenis yang suke pakai spek mate bile kuar jalan-jalan..tapi disebabkan kesilauan yang memedihkan mate aku yang sepet nie..so..aku pown terpakse menyudikan diri aku tok pakai cermin mata kalis cahaya nie..huhu..salah satu yang aku suke pakai..jenama RAY-BAN nie...nak beli yang ori..tunggu aku kawin dengan anak TAN SRI la kan..huhu..malang nya..anak TAN SRI mana yang nak kat aku nie..huhu...dapat yang gred AAA pown jadilah...so..this one is my favbret...aku sarankan sape yang ade masalah mate macam aku (silau)..cepat-cepat la amik tindakan..stok memang banyak..tapi..sape lambat..tak dapat la kan..huhu..berminat..boleh whatapp..

+60102381625





No comments:

Post a Comment