PERKHIDMATAN POSLAJU PROBLEM KE??



HYE KORANG..??

=_='...harini nak buat sesi luahan perasaan boleh tak??..hmm..
tahu tak..!!..da seminggu barang custemer aku tak sampai-sampai lagi..haish..risau betol larh..sedangkan parcel tu da pos hari isnin 27 MEI 2013...tp sampai jumaat nie tak sampai-sampai lagi..naseb baik la custmer aku tu baik orang nyer..faham situasi aku..law tak mesti da kene maki..

satu lagi masalah poslaju nie..da berapa kali aku coll..tak nak angkat...pastu nak buka website dia pown tak boleh..??..kenapa erk??..law lappy kesayangan aku nie ad masalah..takkan kot..aku buka website lain..ok jew..

tapi memang sejak akhir-akhir nie banyak yang complain tentang servis poslaju nie...ada yang smpai 2mggu pihak poslaju tak proceed parcel...nie la salah satu sebab yang bole buat rezeki kite susah nak masok..sebab barang sampai kat custmer lambat...kalau custmer yang biasa dengan kite..maybe die faham la kan..kalau tibe-tibe servis kite lambat..kite explain die bole faham..sebab selama kite buat bisnes kat dia servis kite tak penah lambat..tu okey lagi..tapi kalau custmer yang baru nak try barang-barang kite..tp kene macam nie pulak..so..anggapan dieorang macam mane...hmm..

bisnes on9 nie bukan senang..nak suruh orang percaya kat bisnes kite..law barang lambat sampai..servis K.O...susah lah..sedangkan kite da buat sehabis baik tok kepuasan custmer..tapi pihak lain pulak yang buat hal...herm..

hope pihak poslaju boleh perbaiki perkhidmatan dieorang...untuk kebaikan semua..

No comments:

Post a Comment