shwal from DGA (giveaway DGA)




hye si cantik and si kacak yang baik hati...
ingat tak aku pernah post pasal giveaways D'GOLDEN APPLE..
KLIK SINI kalau tak ingat...=P

for the first time ever...aku diantara 4 pemenang bertuah tu..serios..aQ xpercaye..huhu...sebab betapa banyak la giveaway yang aku join..semua nyer xpenah terselit name aku tok menang..sob..sob..mengenang nasib diri  (-_-')



 saje besar kan..nak kasi jelas sikit nama aku tu..teruje katekan...=P

semalam aku dapat parcel dr DGA..dengan perasaan yang tak reti sabar yang membuak-buak...aku terus bukak ler...takkan nak tengok je kan..huhu...


wahhhh..seronok bukan main..!
bukak je teros pakai der,,,nampak sangat gelojoh nyer..huhu


abaikan eyebags yang semakin menjadi tu..and muke yang semakin menjadi-jadi tembam nyer...(-_-")..sabo jelarh..!


really love its..
kain yang selesa and lebar..senang nak gaye kan...


terbaik la DGA...
thanx a lot 4 the awesome shawl..!
XOXOD..(^_~)

No comments:

Post a Comment